Salon samochodowy każdej marki znajduje się w każdym większym mieście jak Poznań czy Warszawa. Dodatkowo takie salony posiadają punkty naprawy swoich aut będących jeszcze na gwarancji ( naprawa darmowa jeśli usterka nie wystąpiła z winy użytkownika) lub tych już po za opłatą w stosunkowo odpowiedniej proporcji do zaistniałej szkody. Układ korbowo tłokowy w silniku odpowiedzialny jest za zmianę kierunku ruchów. W jego skład wchodzą tłok, sworzeń tłokowy oraz korbowód.
Naprawa układu korbowo tłokowego obejmuje takie etapy pracy mechanika jak szlifowanie z ciągłą kontrolą poziomu twardości, utwardzanie azotowanie ( tylko w przypadku elementów do tego technicznie przeznaczonych), polerowanie z kontrolą chropowatości ( wykonywane aż do momentu uzyskania jej odpowiedniego i zadowalającego stopnia), wyważanie dynamiczne. Dodatkowo w bardzo wielu przypadkach ten ostatni proces specjaliści poszerzają dodatkowo o wyważanie wału korbowego z kołem zamachowym oraz sprzęgłem. By móc przystąpić do jakichkolwiek prac naprawczych muszą zostać rozpoznane i naprawione wszelkie powstałe do tej pory pęknięcia.